Klantenservice

Veelgestelde vragen

Bestellen

Mijn bevestgingsmail heb ik niet ontvangen , wat nu ?

Waneer je bestelling is betaald ontvang je altijd automatisch een bevestigingsmail. Is dit niet gebeurd? Dan zou je altijd bij je ongewenste mail kunnen kijken. Kom je er nog niet aan uit ? Mail dan jou vraag naar info@brendasbeautysalon.nl 

Garantie

Ik heb een kapot item ontvangen , wat nu ?

Wat vervelend dat je een kapot item hebt ontvangen ! Uiteraard mag je in dit geval altijd contact op nemen met ons. Stuur dan een mailtje naar info@brendasbeautyshop.nl . Vermeld hierin wel je ordernummer & maak een foto van het item wat kapot is. Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen!

Mijn item is kapot gegaan nadat ik dit gedragen heb, wat nu ?

Wij geven 4 weken garantie op het product. Neem je voor deze tijd contact met ons op dan zullen wij een kortingscode naar je toe sturen met de kosten wat het product heeft gekost.

Kortingen & Acties

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Heb je een kortingscode ontvangen van ons ? En je wil deze verzilveren en weet niet hoe het moet ? Volg de onderstaande stappen:

  1. Klik rechtsboven op de winkelmand
    1. Klik je op 'Afrekenen'? Dan kun je onder stap 2 'Betaalmethode' je kortingscode invullen.
    2. Klik je op 'Winkelmand bekijken'? Dan kun je aan de rechterkant je kortingscode invullen.
  2. De korting wordt dan automatisch verwerkt in de totaalprijs indien de kortingscode geldig is.

Regels tijdens de sale .

Kortingscodes kunnen niet worden toegepast op sale items.

Welke voorwaardes zijn van toepassing bij het gebruik van kortingscodes?

  • Kortingscodes kunnen niet achteraf verrekend worden.
  • Kortingscodes kunnen niet toegepast worden op sale artikelen.
  • Wanneer je gebruik maakt shoptegoed doormiddel van een kortingscode dan kun je geen extra kortingscode gebruiken.

Producten

Hoe ga ik het beste om met de Metaal sieraden ?

Er zijn ook sieraden van metaal of Gold Pleted . Houd er wel rekening mee dat sieraden van metaal gevoelig zijn voor verkleuring. Dat betekend dat je voorzichtig moet doen met de sieraden en goed moet verzorgen. Hieronder een paar tips die daarbij zullen helpen :

  • Let op met parfum. Of make up.
  • Doe de sieraden af tijdens het douchen, zwemmen of met het sporten.
  • Doe de sieraden af tijdens het schoonmaken.
  • Let op met water.
  • Doe de sieraden af tijdens het slapen, zo komt het sieraad niet in contact met de zuurgraad van je huid.

Hoe ga ik het beste om met Gold Plated / 925 Sterling Zilver ?

Wat is Gold Plated eigenlijk ?    Het houdt eigenlijk alleen in dat er een laagje goud of zilver over een basis heen wordt gegoten. Sieraden zijn van 925 sterling zilver , dat wil zeggen dat er een ander laagje over het metaal word gegoten. Gold plated sieraden houdt eigenlijk alleen in dat er een laagje goud over een  basis heen wordt gegoten. Dit zegt echter niks over het materiaal van de basis. Bij ons is de kwaliteit fantastisch en het blijft mooi van kleur! Wil je zekerheid over het behouden van een mooi sieraad? Hier onder een aantal tips :  

  • Let op met parfum. Of make up.
  • Doe de sieraden af tijdens het douchen, zwemmen of met het sporten.
  • Doe de sieraden af tijdens het schoonmaken.
  • Let op met water.
  • Doe de sieraden af tijdens het slapen, zo komt het sieraad niet in contact met de zuurgraad van je huid.
   

Hoe ga ik het beste om met stainless steel / roestvrijstaal ?

  • De sieraden van stanless steel /roestvrijstaal verkleuren niet!
  • Deze hebben dus geen onderhoud nodig.
  • Het is stevig materiaal.
  • De sieraden gaan lang mee.
  • Advies is wel om op te passen met schoonmaakmiddelen en chloorwater.

Van welk materiaal zijn de sieraden gemaakt?

De meeste sieraden die wij hebben zijn gemaakt van Stainless steel / roestvrijstaal . Deze verkleuren niet. Ook zijn er sieraden die van metaal zijn. Houd er wel rekening mee dat sieraden van metaal gevoelig zijn voor verkleuring. Dit betekent dat je erg voorzichtig om moet gaan met het sieraad en het goed moet verzorgen. Bij de categorieën producten kun je zien wat je hier het beste mee kan doen.  

Retourneren

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling retourneren?

Heb je iets besteld, maar is het niet zoals verwacht? Dan is er de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 werkdagen na de verzenddatum.

Is het mogelijk om meerdere bestellingen in een retouraanvraag samen te voegen?

Ja dat kan ! Je kunt meerdere bestellingen in een retourzending voegen. Hierbij is het wel verplicht om de ordernummers van de verschillende bestellingen te vermelden, zodat we alle informatie hebben om de zending te verwerken.

Wat zijn de retourvoorwaarden ?

Jammer dat je product niet naar wens is. Uiteraard kun je items retour zenden, wel zitten hier enkele voorwaarden aan vast:

  • Items kunnen niet geruild worden. Wil je bijvoorbeeld een andere kleur? Dan dien je zelf een nieuwe order te plaatsen.
  • Je dient je ordernummer te vermelden in de retourverpakking.
  • Sale items kunnen niet worden geretourneerd.
  • Vanwege hygiëne is het niet mogelijk om oorbellen te retourneren.
  • Retourneren in de salon is gratis. Alle andere retourzendingen zijn voor eigen rekening.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Het item mag niet gedragen, of beschadigd zijn. Deze worden niet retour genomen.

Zijn de retourkosten voor eigen rekening?

  • Retourneren in de salon is gratis. Alle andere retourzendingen zijn voor eigen rekening.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.

Verzending

Hoe wordt je bestelling verzonden?

We versturen je bestelling met PostNL in een pakketje dat door de brievenbus past.

Kan ik mijn adres wijzigen wanneer mijn order al geplaatst is?

Helaas kan ons systeem geen wijzigingen meer aan orders aanbrengen zodra ze geplaatst zijn. We adviseren dan ook altijd goed te controleren of je de juiste persoonlijke gegevens hebt ingevuld. Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact op en mail naar info@brendasbeautyshop.nl

Wat is de levertijd ?

Brievenbuspost besteld op werkdagen voor 17:00 uur wordt de volgende werkdag verzonden. Daarna is de levertijd 2 tot 5 werkdagen. De levertijd zou kunnen afwijken waneer er vertraging is bij postNL.

Wat zijn de verzendkosten?

Standaard verzendkosten voor een brievenbus pakketje zijn € 3,95 .

Snelle acties

Mijn account

Alsnog vragen?

Onze klantenservice is bereikbaar tot
Onze klantenservice is op dit moment gesloten

Contactgegevens

Brenda's Beautyshop
Jan Tooropstraat 10
5753DK Deurne
Telefoon: 0621929585
E-mailadres: info@brendasbeautyshop.nl
KvK: 75729466
BTW: NL002391736B10